wieniec świąteczny - DIY

Zapach pierników wprowadza świąteczny klimat do mieszkania, ale to przecież nie wszystko... Zmysł wzroku też musi mieć nieco radości, więc dziś pokażemy Wam jak zrobić świąteczny wieniec! :)

Projekt jest łatwy, a przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności możecie robić go również z dziećmi. Zaczynamy!




Materiały jakie potrzebujemy to:
- styropianowa podstawa wieńca
- materiał do owinięcia wieńca (ja użyłam białej organzy)
- dodatki do ozdobienia wieńca (wykorzystajcie co tylko chcecie! Wstążki, bombki, łańcuchy, filcowe dodatki i co tylko macie pod ręką!)
- pistolet z gorącym klejem
- opcjonalnie: nożyczki, szpilki



Wykonanie:
Owijamy styropianową formę materiałem. Aby dobrze przymocować materiał, musimy wykorzystać gorący klej. Uwaga: wiem, że nie każda styropianowa forma dobrze przyjmuje gorący klej - jeśli zobaczycie, że klej wtapia się w styropian: lejcie mniejszą jego ilość, lub użyjcie szpilek do przymocowania materiału.



Materiał przyklejamy według własnej fantazji. Zamiast organzy możemy również wykorzystać grube, satynowe wstążki - efekt będzie inny, ale na pewno równie ciekawy! :)
Mając gotową bazę możemy zacząć istne szaleństwo kreatywności! Ja przygotowałam sporo dodatków, a ostatecznie wykorzystałam jedynie kilka - sami zobaczycie jak będzie się Wam podobało ;) Dodatki również przykleiłam na gorący klej: na początek wykorzystałam cieniutki, srebrny łańcuch choinkowy z gwiazdkami. Później dokleiłam styropianowego, czerwonego ptaszka z cudnym ogonem z piór. Na koniec, jako ptasie gniazdko, doczepiłam czerwoną kokardę z satynowej wstążki, zaś górną część wieńca zrównoważyłam czerwoną, filcową gwiazdką.
Od tyłu doczepiłam kawałek białego rzemienia, dzięki któremu można wieniec powiesić.

Do dzieła moi mili! Zobaczcie sami, jak łatwo można zrobić piękny, świąteczny dodatek do Waszego domu!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz